Wie’s ogfange hat

Ja, also, gell, des kamma net grad so hersage.  Des isch scho Gschicht fer sich selba.

Also, wenne me so recht erinnera kann, dann haz mit mainare Nichte ogfange.  Mir hen fir a Waile im Kalsua Dialekt gschriewe, emeil natirlich, awa irgandwie isch’s dann doch eigschlofe, aba fir a Waile hat’s scho Spaß gmacht.

Un seit dere Zeitirg o, irgandwie isch’s ma imma widda im Kopf rumgange.  Dann hawe ma halt amole gdenkt, daß ich an’d Effentlichkoit ge’e muß, un dann hawe halt an’d BNN gschriewe.  So wie jetzt.  Awa mit emme emeil.

Nach drei Segunde hawe oinz zrickgriegt, oinz von dennene anonieme.  Un drei Dag späda nochamole oinz, widda anoniem, dasse net wisse was se damit ofange solle.  Nix persenlichs.  A bissele ware awa scho endeischt, awa heitzudag isch des halt ewe amole so.

Un dann hat ma’s Gleggle gschlage.  Des isch net mai erschta Blog, den i ufgmacht hab, manche mit Erfog un anere ned.  Awa probiere geht halt ewe amole iwa schtudiere un wie’sch se’e kansch, i bin amole widda am schreiwe.  Mol se’e was draus wird.

Also dann, wenn Se was sage wolle, halde ned zrick.  Ganz bsonders ned wenn’d en Vorschlag hasch iwa was ma rede kennte.

Also, dann hawe noch was annares zu sage.  Iwa oina von meine annare Websoide.  S’isch iwa’d Schbrichwerda von meinare Oma.  S’isch halwa uf deitsch un halwa uf englisch.  Also, Beidräg hädde scho gern, odda wenn’d was annares woisch.  Am… d’Link isch Oma’s Proverbs.  Numme net schichdern sei, i hab noch koina ufgfresse.

Also dann, tschiß bis nachher.

aija Amadeus W.

Kommentar verfassen

Trage deine Daten unten ein oder klicke ein Icon um dich einzuloggen:

WordPress.com-Logo

Du kommentierst mit Deinem WordPress.com-Konto. Abmelden / Ändern )

Twitter-Bild

Du kommentierst mit Deinem Twitter-Konto. Abmelden / Ändern )

Facebook-Foto

Du kommentierst mit Deinem Facebook-Konto. Abmelden / Ändern )

Google+ Foto

Du kommentierst mit Deinem Google+-Konto. Abmelden / Ändern )

Verbinde mit %s